2011. június 15., szerda

Paradicsom és padlizsán

Csak hogy látsszon, hogy haladok, ma kiültettem a többször emlegetett, első ültetésnél kis satnyának megmaradt, azóta az ablakban hatalmasra nőtt paradicsom- és padlizsánpalántákat. Volt pár maradék paprika is, de a fentiek élveztek prioritást, így a paprikák és még egy-két paradicsompalánta most is kimaradt, de Marika néni lehet, hogy kiülteti őket holnap.
Míg dolgoztunk Marcival, megint beszólt most egy másik szomszéd (a zöldségeskerthez közeli szomszéd egy négylakásos társasház) hogy nem akarom-e kiirtani a parlagfüvet. Még mindig igaza van, de már rosszulesett, beosztották, hogy mikor ki szól érte? Mondtam neki, hogy dehogynem, már elkezdtem, folyamatban... megmagyaráztam, hogy nem kaszálhatom, mert ott a vetés, kézzel szedem. De tegnap sokat haladtam, meg ma is a palánták helyéről irtottam, szóval láthatnák is azért, na.

3 megjegyzés:

  1. Most vettem észre, van új iromány. Nem tudom, hogy kerülte el a figyelmemet. A szomszédokkal ne is törődj! Inkább vigyázz magadra! Majd a végére érsz a gyomlálásnak is. Aztán kezdheted előlről.:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok !! Van e vagy volt e már a:SCHOTT FÉLE LUGAS-PARADICSOMOTOK ?? =ÉGIGÉRŐ !!! ??

    VálaszTörlés