2011. január 17., hétfő

A tavasz első hírnöke

Íme, ő dugta ki a fejét a hétvégén a földből nálunk. Sőt ők, mert jó sokan vannak :)



Nekem még kicsit korai így január közepén, szeretném, ha még lenne tél, hogy a gyerekek szánkózhassanak, de aztán, nem bánom, akár jöhet is a tavasz :)
Idebent pedig az orchidea virágzik egyre szebben, az összes bimbója kinyílt már a másik, korábban letört szárán is.


Így aztán, mivel a tavaszit még korainak érzem, egy szépséges orchideás hátteret hoztam Ágitól. Köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Olvaslak renszeresen, és lenne egy kérdésem, ha az orhideám most újul ki (el volt száradva és újra kezdtem öntözni) , és a levelei újranőttek már, meg még gyökereket is hajtott. Szerinted van esélye arra hogy valaha virágozzon is????

    VálaszTörlés
  2. Szerintem van! Ha megvan a régi szár, ami levelek voltak, azt vágd le, és helyezd át a virágot másik helyre, én a lakás teljesen ellentétes végébe tettem, keleti ablakból nyugatiba, de nem direkt napfényre. Én átlátszó műanyag dobozba tettem agyaggranulátumot, és abban van a cserép, azt locsolom, így vizet is szív fel és párát is kap. Drukkolok!

    VálaszTörlés
  3. Köszi, áthelyeztem én is, műanyag átlátszóban van, úgy hogy látható a gyökerei, meg minden, és átlocsolom, hagyom, hogy lecsorogjon a víz, majd visszateszem, de nagyon szépen cseperedik... majd írok a fejleményekről. köszi mégegyszer.

    VálaszTörlés