2011. május 17., kedd

Krumpliültetés és az első szüret

Még pénteken elültettük végre a krumplit, kis késéssel, de azért még talán belefért az időbe, nem hiszem, hogy sokkal később lesz szedhető. Erről nincs sok mesélnivalóm, három sorba ültettük újonnan feltört földbe, csak egy kis zsáknyi (50 db) vetőkrumplit, idén ennyi elég lesz, és csak Desirée-t. Eddig mindig ültettünk egy korai fajtát, tavaly egy sárgát is, és a Desirée-t, de legjobban ez utóbbi vált be, úgyhogy idén, hogy kevesebbet akartunk, ezt a fajtát választottuk.
Hétvégére elutaztunk, vasárnap szinte menetrendszerűen megérkezett a fagyosszentekkel járó hidegfront. Hazaérve csak tegnap néztem szét a kertben, még mindig elég hűvös volt, de már pirosodnak az első cseresznyék a fán! Ettem is egy félérett szemet, nem bírtam ki :) Alig várom, hogy érjen. Aminek viszont nagyon örültem, és büszkeséggel töltött el - bár sokat nem tehettem róla - az az, hogy már tudtam szedni a vacsorához két kis fej salátát és egy nagy csokor retket!

A saláta gyönyörű és finom, a retek is finom, de a nagyobbak sajnos elég fásak, és volt, ahol meg is előztek minket a retek megrágásában :( De levagdostam a hibás részeket, és finom vacsorát ettünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése