2010. szeptember 23., csütörtök

Konyhakert

Elég sok mindent találtam kis kerti sétáim egyikén, most, hogy pár napja már jó idő van, és nem ér bokáig a sár. Mindenekelőtt megemlítem, hogy a volt krumpliföldbe Marika néni vetett őszi mákot. Nekem újdonság, soha nem foglalkoztam még mákkal, ő már igen, néhány évvel ezelőtt. Sőt, egyszer régen nagyon sokat termelt, 25 kiló mákja volt egy szezonban, mindenkit ellátott vele :)
Nézzük, mit szüreteltem:
Paprikát - most már nagyon látványos a paprikabokrok és a bársonyvirág együttese, a bársonyvirág túlnőtt a paprikán, és tényleg működik, egy tetű sem volt:

Aztán leszedtem a magaságyásban található két sor metélőfokhagymát:

és találtam még apró paradicsomokat, valószínűleg az utolsó cukkinit, egy kis brokkolit is. Az egyik padlizsánon van egy pici, gömbölyű termés, drukkolok a vénasszonyok nyarának, hogy megnőjön, megérjen! Azt nem fotóztam, csak a többit:

1 megjegyzés:

  1. A mák nagyon drága, leggyakrabban kínai import, mindenféleképpen érdemes vele pepecselni, ha van elég helyed, és kedvelitek.

    VálaszTörlés