2010. október 28., csütörtök

Gereblye és talicska

Két egyszerű szerszám, de jó kis időket lehet velük tölteni a kertben :) Ma összegereblyéztem a ház előtti diófa alól is a leveleket. Reggel már igazi, vastag dér lepte a kertet és a tájat, rendes fagy lehetett az éjszaka. Aztán szép napsütéses idő lett, de ha ez minden reggel így lesz, sose szárad meg a levél, úgyhogy amennyit tudtam, el is égettem. Marcival váltott műszakban dolgoztunk: amíg ő tolta az üres talicskát és megrakta fával, addig én gereblyéztem a leveleket, aztán én toltam a tele talicskát és raktam ki a fát a tárolóba, ő pedig hááát, inkább széttúrta a leveleket, mint gereblyézett :) meg Regővel játszott, ami szintén segítség. Sötétedésig tüzeltünk egy hordóban, úgyhogy utána ott is mertem hagyni a tüzet, hogy amennyi tud, égjen szépen el magától. Ha minden jól megy, holnap folytatása következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése