2010. július 1., csütörtök

Ez a kert tényleg nagy

... amit az is bizonyít, hogy tegnapelőtt három, tegnap összesen négy és fél órán át nyírtam a füvet. Ha rá tudom venni magamat, és Marika néni is segít a gyerekekkel, mint az elmúlt két napban, akkor ma talán sikerül befejezni.
Mást nem is csináltam a napokban, ma reggel vetettem babot, ami ugyan nem volt tervben, ráadásul nem is tudom, milyen bab, de kaptam a szomszéd nénitől, már be volt áztatva, muszáj volt eltenni. Lett két sor, nem számoltam, de szerintem több, mint húsz bokor. Ő se tudja, milyen, csak maradt neki ez a mag.
Meg most oldódik a cukor újabb három liter meggyszörpben. Sürget a borsóágyás rendbetétele és az uborka kigazolása, meg a többi is, amit írtam, de nagyon meleg van... Hétvégén majd haladok reggel és este, ha Péter tud Regővel lenni, mert a járókában egyedül hagyás mostanában nem működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése