2010. június 28., hétfő

Nem vesztem el :)

Csak gyorsan írok, hogy nehogy hűséges olvasóim azt higgyék, eltűntem :) Volt pár esős nap megint, aztán elfoglaltságok: csütörtökön elutaztunk, erről beszámoló a Regőblogban, pénteken megbetegedtem, még gyógyulok, vasárnap Regő keresztelője volt, lásd szintén a blogján. Mára a kert szempontjából nagyjából engedélyeztem egy pihenőnapot, egyébként persze nem volt az annyira pihenős :) most csináltam meg a rukkolás pestót, és szedtem fél vödör meggyet, ami már újra szörpösödik, kivéve azt a fél kilót, amiből holnap lesz meggyleves. A korábban szedett egész vödörnyiből pincés meggy lesz, ennek nagyon egyszerű a receptje: minden kiló magozott meggyhez 40 deka cukor és egy picike szalicil, és hűvös helyen addig kell tárolni, amíg a meggy levet ereszt és a cukor teljesen feloldódik, ez nálunk olyan három nap, addig naponta meg kell keverni, majd üvegekbe tölteni lével együtt és kész. Ami lé marad alatta, jó lesz szörpnek.
Ma még Péter fűnyírót szerelt, jelenleg ugyanis egy ép sincs nekünk (illetve ami van, az nem gyűjti a füvet, és nem igazán szeretünk ekkora területet gereblyézni, de lehet, hogy az lesz, mert a fű meg csak nő...) és felrotálta a krumplis és a málnás ágyások között és körülöttük a földet.
Holnap újra belevetem magam a kertbe, feladatok:
 - krumplit kapálni, újra feltölteni
 - borsó helyét kipucolni és tisztára kapálni
 - uborkát és póréhagymát gazolni
 - kaprot szedni
 - meggyet szedni
 - paradicsomot kötözni
 - további fűszernövényeket szedni
 - füvet nyírni
ajjajajjajj, nem folytatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése