2010. június 8., kedd

Paradicsom - több értelemben

Múltkor már nem tartottam érdemlegesnek írni, de még aznap délután Péterrel kalákában sikerült befejezni a krumplitöltögetést, és sok-sok füvet is nyírtunk, még mindig izomlázam van, inkább a krumplitól, mint a fűnyírástól. Tegnap csak epret szedtem, aztán délután, amikor már nem volt rekkenő hőség, megint egy nagy területen lenyírtuk a füvet, most Marcival: én nyírtam, ő tekerte, hozta utánam a zsinórt, sokat segített és nagyon élvezte.
Ma délután felkötöztem a jókorát nőtt paradicsomokat, vannak hatalmas, csípőmig érő bokrok, és vannak, amiknek még nőni kell, viszont nagyon sok virág van, és már találtam itt-ott pici zöld paradicsomkákat is. És olyan illat van a tövek között! Amikor egy friss, érett, naptól meleg paradicsomot a kezedbe fogsz, és a száránál beleszagolsz... na ez az illat töményen :) Érik a borsó is, napokon belül szedhető lesz, és úgy nézem, nem is kevés, de aztán még másodvetés is lesz. És kel az uborka! Három apró növénykét találtam eddig, nagyon drukkolok nekik, nem is merem elkiabálni.
Mai szépségek, a buján virágzó lila klematisz:

és nemsokára hasonló lesz a rózsaszín testvére is:

és ami a paradicsom másik értelmét illeti, íme, ez is a kertes élet része:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése