2010. június 10., csütörtök

Haladunk a listán

Na nézzük a tegnapi listát, mit sikerült ma sok segítséggel elvégeznem:
Reggel, amíg Regő aludt és még nem volt olyan nagyon meleg, gereblyéztem és mulcsoltam egy kicsit.
Délután, amikor a fiúk pancsoltak, megkértem Marika nénit, hogy üljön melléjük felügyelni, és addig megkapáltam a kukoricát meg a babot, és átültettem az említett szakadár babtövet.
Utána Regő szundított megint egy picit, ezalatt megkapáltam a brokkolit, átültetni nem tudtam a csoportosan nőtt töveket, mert annyira kemény a talaj. Marci addig epret szedett. Aztán együtt gereblyéztünk fűnyesedéket, és én dugdostam be a paradicsom alá. Ekkor már Regő ébren volt, és az apukája takarított idebenn vele együtt. Aztán kivittem, és a hintában üldögélt, amíg befejeztük a gereblyézést, mulcsolást és teleszedtem a Marci által megkezdett epresedényt. Végül este Péter meglocsolta az ágyásokat, hogy holnap tudjak pl. brokkolit átültetni, meg hogy nőjön már az az uborka!
A babon hangya van, jó sok okos biotrükköt olvastam ma ellene, fogom is alkalmazni, a legszimpatikusabb most a rebarbaraszárból készült főzettel való locsolás.
Képek:
A mulccsal betakart tövű paradicsom:

A kigyomlált brokkoliágyás:

A kukorica és a bab társulása:


És a fő-fő segítségek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése